Kategóriák
Blog [17]
Divat & szépségápolás [10]
Egyetemi élet & tanulás [0]
Étel/ital [0]
Film [2]
Fotók [0]
Gondolatok [7]
Humor [9]
Linkek [15]
Érdekes oldalak
Idézetek [13]
Rajz [2]
Szórakozás [7]
Számítástechnika [2]
Zene [7]
Művelődés [0]

Keresés

Block title

Nyitólap

Regisztráció

Belépés
Üdvözöllek Vendég | RSS


...


Kedd, 2018-09-25, 03:15:52
Nyitólap » 2011 » Április » 15
Mostanában nagyon foglalkoztat a testmozgás és az, hogy formáljam az alakom. Kb 3 hétig tornásztam itthon, de aztán valahogy kimaradt. Most azt tervezem, hogy ha jobb idő lesz, akkor elmegyek futni. Az nagyon jó lesz, hiszen azzal jól tudnék fogyni és formálni az alakomat. Remélem kitartóbb leszek. Ha minden igaz, akkor segítségemre lesz Timike és talán Beti is ebben, mert már nekik is eszükbe jutott a futás. 
Hátha:)


A neten keresgélve találtam egy jót. A kiemelt rész nagyon tetszett:)))

- Ne szökdécseljünk, ne lépjünk túl nagyokat, inkább "csoszogjunk", "tipegjünk"!
- Ne emelgessük meg elöl a térdünket, és hátul a sarkunkat!
- Teljes testünket használjuk az előre haladáshoz, karunk is dolgozzon, főleg dombnak fölfelé, és a lábunk inkább csak alátámasztásra szolgáljon. (A comb egy nagy izom, ami hamar kifárad. Ha ezt érezzük, fokozzuk a karmunkát!)
- Levegőt lehetőleg az orrunkon át vegyünk, nyugodt tempóban. Ha zihálnánk, csökkentsük a tempót.
- Ne zavarjon minket, ha elsuhan mellettünk egy kismama a babakocsijával, vagy egy nénike a járókeretével. :)
- Ha van pulzusmérőnk, annak segítségével tartsunk egyenletes tempót az életkorunknak megfelelő zsírégető pulzustartományban.
Kategória: Blog | Megtekintések száma: 404 | Hozzáadta: Kata | Dátum: 2011-04-15 | Hozzászólások (0)

Menü

Szerinted?
Milyen gyakran látogatod az oldalam?
Összes válasz: 28

Mentett bejegyzések

Statisztika

Online összesen: 1
Vendégek: 1
Felhasználók: 0

Barátaink:
  • Honlap létrehozása
  • TOP 100
  • Zene
  • Ajándék, kozmetika
  • Bézs G. Aléria

  • Copyright MyCorp © 2018